|
Javítások / Rugócsere |
Frissítve:
2020.01.23. |
Rugócsere
15 év megviselte a tekercsrugókat. Különösen az elsőkön
sokat rontott a második akku és a csörlő felszerelése, mivel legalább
plusz 50kg extra terhelést került az autó orrába.
Első lépésben az első rugók kerültek cserére. Mivel nem
volt cél az emelés, így gyári magasságú, de erősebb rugókat rendeltem.
A kiindulási állapotról néhány kép:
15 éves gyári rugókkal
Megült első rugók
43.5cm
A kiinduló magasság a tengelyközéptől a sárvédő aljához mérve 43.5cm
volt.
Az új rugók: Britpart DA4277 normál magasságú, erősített.
A rugócseréhez szükséges lehet egy pár új lengéscsillapító torony
leszorító gyűrű, mivel a szereléskor nagy valószínűséggel a régiről le
fog törni a menetes rész.
Az új rugók beszerelése után a mért magasság 50cm lett.
Új első rugókkal
Látványos emelkedés
A hátsó rugók szintén ki lettek cserélve.
Meg lett emelve az autó. A kanyarstabilizátor leszerelése után
rugóösszehúzóval összenyomva a rugókat ki lehetett venni a helyükről
anélkül, hogy a kerekeket le kellet volna venni. Az új rúgók bekerültek a
helyükre, ügyelve a megfelelő pozícióra. (fölül a sűrűbb rész)
Új rozsdamentes rugóleszorítók kerültek a régi korrodált vaslemez
helyére
|